keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Sisään!

Sisätiloissakaan ei värejä säästelty. Tuo oranssi tapetti on lempparini, Tapettitalon vanhojen tapettikuosien valikoimasta löytynyt, ja mikä parasta, se sopi loistavasti saamamme kaappivanhuksen väreihin. Ehkä sisustus on kuitenkin vähän hillitympää sisällä kuin viimeksi ulkokäyttöön maalaamani tuolit:). Eilen päätin, että nyt alkaa punaisen puutarhakaluston metsästys. Sellainen on kuulemma ollut talon edellisillä asukkailla ja sopisi mielestänikin loistavasti takapihallemme. Eli varmastikin lisää maalaushommia tiedossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti