tiistai 2. kesäkuuta 2009



Viime viikolla poikkesin taas kierrätyskeskuskessa ja siellä kauniissa rivissä vanhat Askon pinnatuolit olivat minua vastassa. Ne täytyi luonnollisesti saada, täydentävät loistavasti puutarhakalustoamme. Eivät vaatineet kuin pesun, ovat suht hyvässä kunnossa. Toivottavasti kestävät ulkona kun taas on lupailtu sateita. Pikkuisen valkoisen pöydän huomasi mieheni muovisten puutarhakalusteiden keskeltä, se onkin aika söpönsopiva meille. Marimekon vanhan pöydän bongasin kesän alussa naapurin"sedän" autotallista tavaroiden keskeltä ja sain sen lainaksi. Nyt alkaa siis puutarhakalustosetti olla pikkuhiljaa kasassa, kun vain lötyisi hitunen aikaa maalailla ostamani mäntykalusto, vasta yksi tuoli on kertaalleen maalattu eli hitaasti etenee. Tässä kun vähän taitaa lentsukin iskeä niin ehkä täytyy ottaa hiukan rauhallisemmin hetkisen aikaa:).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti