
Ensin löysin Kantolan Kammarista, eli kirppikseltä pannumyssyn, jota olen jo pitkään etsinyt sitä oikeaa...ja siitä se idea sitten lähti. Vanhat tuolit asustivat kierrätyskeskuksessa, mistä ne huokeaan hintaan nappasin matkaan, pannumyssy mukana rautakauppaan ja setti oli koossa. Tässä olen sitten lasten päiväuniaikaan maalaillut tuoleja:). Jossain mielen sopukoissa on kuva takapihasta, kun se on valmis. Paljon ihanan värisiä kukkia, satumainen tunnelma, valkoinen puutarhakalusto ja muutamia piristävänhauskoja tuoleja luomassa hauskaa tunnelmaa ja oloa. Puisen kaluston löysinkin jo Keltaisesta pörssistä, parillakympillä, sattui olemaan aivan tässä lähellä myynnissä. Sen maalailen valkoiseksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti