
Remontoimme viime vuoden 1600-luvun alkupuolella tälle paikalle siirrettyä vanhaa, eli vanhinta, hirsitaloa sisäpuolelta. Vuoden vaihteessa muutimme uuteen ihanaan omaan kotiin. Vanha tuo mukanaan muuta vanhaa. Kirpputorit, antiikkikaupat ja kierrätyskeskukset ovat aarreaittojani ja sisustuksen lähtökohtia. Ei kai tällaiseen talovanhukseen uutta laiteta, ainakaan paljoa, eihän. Remontin ilot ja surut ovat olleet suuret, pienen tauon jälkeen työmiehet ovat taas tänään palanneet hommiin. Ulkokuori kuntoon:). Projektia on meneillään siis pientä ja suurta. Maalipensseli ja muutkin työvälineet pysyvät käsissäni ja joskus tulee haalittua hieman liikaa tekemistä. Lapsukaiset 4 ja 1,5v auttavat puuhassa ja ovat myös kovia kirppiskuluttajia. Ajatuksena oli perustaa blogi jo remontin alkaessa, mutta puuha vei mukanaan. Yritys uusi siis nyt!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti