sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Ihanaisenihana leikkimökki


Meidän oma leikkimökki, kaunis katsella, sisään ei uskalla lapsia päästää leikkimään vielä, vaatii remonttia hääkin, mikäs täälä ei. Projektia projektia siis. Mutta tässä meidän talon ulkokuoren malli. Tältä pitäisi sitten näyttää meidän koti kesän lopulla. Katto toki on erilainen, peltinen siis, mutta luulen että leikkimökin katto uusitaan sitten taasen peltiseksi myös!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti