


Kukkasatoa! Kävimme viime viikolla Ikaalisissa kylpemässä, poikkesimme myös kierrätyskeskuksessa, mistä kaivoin pahvilaatikon uumenista ihanat retrokankaat mummuni kanssa. Tepastelin tiskille maksaakseni ja maksuksi riitti nimmari paperiin, vaikka yritin edes vähän rahaa tyrkyttää. Jaettiin mummuni ja äitini kanssa kankaat, pöytäliinaa ja verhoa, kaikki saivat jotain kivaa:). Katsotaan käytänkö pöytäliinana, yksi suunnitelma olisi tehdä hauskoja vaatteita retrokankaista lapsukaisille, tytsylle varsinkin, katsotaan nyt koska se projekti toteutuu.
Vanhan kananmunakorin(itse asiassa kolme) löysin täältä kotoa, vanhan kasvihuoneen nurkalta. Kaiken haalin talteen mitä löydän ja kivastihan kukka emalipurkissa sinne sujahti! Ihania vanhoja emalipurkkeja ja kippoja löysin läheiseltä latokirppikseltä, joka tulee olemaan ahkerasti koluttu paikka kesän aikana, sieltä löytyy aina kaikkea kivaa! Harmi tosiaan että on vain kesäisin auki.
löysin blogisi juuri ja vaikuttaa oikein mukavalle ja värikkäälle :) kivat tuoli löydöt olit tehnyt !
VastaaPoistaKiva että löysit blogini:).Kävin kurkkaamassa blogisi ja aivan ihanan sienituolin olit löytänyt!!Taas suuntaan takaisin kierrätyskeskukseen, nyt ajatuksena punainen puutarhakalusteryhmä (sellanen on kuulemma ollut talon edellisillä asukkailla joten sehän jo niin sanotusti kuuluu pihaan!).
VastaaPoista